Termín: 20.01.2023 od 9.00 hod. – 13.00 hod.
Cíl webináře : Seznámit účastníky s jednotlivými fázemi přípravy na roční zúčtování mezd až k provedení samotného zúčtování.
Pro koho je webinář určen: Konzultační webinář je určen začínajícím mzdovým účetním, personalistům a asistentům, kteří se zabývají přípravou a ročním zúčtováním mezd.
Přednáší: ing. Dana Křížková specialistka na mzdovou problematiku, účetní s dlouholetou praxí v oboru, jednatelka účetní a poradenské společnosti DAKREZ s.r.o
Program:
- Příjmy, které jsou předmětem daně - § 6 ZDP,
- Komu může - nemůže zaměstnavatel provést roční zúčtování daně,
- Termín pro podání žádosti o provedení ročního zúčtování,
- Slevy na dani, daňové zvýhodnění, odpočty nezdanitelných částek ze základu daně – Dokladovost,
- Nárok na daňový bonus, specifika při ročním zúčtování.
- Dodatečný podpis prohlášení poplatníka, použití srážkové daně.
- Formuláře platné pro rok 2022
- Termíny platné pro rok 2022
- Praktické příklady.
Bonus – novinky z oblasti daně ze závislé činnosti a srážkové daně pro rok 2023
Závěr, diskuse
V souvislosti s účastí na konzultačním webináři může být dohodnuta individuální konzultace k problematice ročního zůčtování.
Přestávky budou upřesněny na začátku webináře
Den před konáním webináře obdržíte na Vámi uvedený e-mail školící materiály a přístupový kód.
Cena semináře: Kč 2420,- včetně DPH - (tj. Kč 2000,-- bez DPH)
Smluvní podmínky : Přihlášku na seminář zašlete prostřednictvím našich www stránek,
nebo na email : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ,do 13.1.2023.
Platební podmínky : Na základě zaslané přihlášky Vám bude vystavena faktura
a zaslána na Váš uvedený kontaktní e-mail.
Storno podmínky : Uhrazená částka se vrací v případě zrušení semináře, či přeplnění
akce. Při neodůvodněné nepřítomnosti se uhrazená částka nevrací.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Závazná přihláška - zde oddělte a vyplněné odešlete e.-mailem:
Přihlášku lze také zaslat prostřednictvím www stránek.
Jména účastníků : ………………………………………………………………………………….
Název a sídlo firmy ( k vystavení daňového dokladu ) : ……………………………
…………………………………………………………… IČ/DIČ : …………………………………..…
e-mail:……………………………………………………. Telefon: …………………………………
Datum : ………………………. Podpis a razítko :